Martini Advocaten & Mediators: expert in arbeidsrecht, ambtenarenrecht en mediation

Staat u op het punt tot ontslag over te gaan? Kampt u met een zieke werknemer? Bent u geconfronteerd met een loonsanctie van het UWV of een vordering van uw werknemer? Heeft u deskundig advies nodig bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten, opdrachtovereenkomsten, arbeidsvoorwaarden of beëindigingsovereenkomsten? Staat u voor een reorganisatie? Of heeft u vragen over andere arbeidsrechtelijke zaken als CAO-kwesties? Dan bent u bij Martini Advocaten & Mediators aan het juiste adres.

Martini Advocaten & Mediators staan u als werkgever (van kleine zelfstandige tot grote overheidsinstelling) bij in arbeidsconflicten, ontslagzaken, reorganisaties en (dreigend) faillissement. Wij zijn betrokken, beschikken over meer dan 30 jaar ervaring en zijn dus uitermate deskundig. We denken met u mee, brengen advies uit over mogelijke oplossingen en begeleiden u met onze expertise naar het beste resultaat.

Een greep uit de diensten die wij u kunnen bieden:

• Wij fungeren als juridische helpdesk voor allerhande vraagstukken inzake arbeidsrecht en ambtenarenrecht, waaronder CAO-kwesties of arbeidsvoorwaarden
  • Wij beoordelen uw arbeidsovereenkomsten, opdrachtovereenkomsten, arbeidsvoorwaardenregelingen en vaststellingsovereenkomsten
  • Wij bieden juridische coaching waarbij de kosten voor u als werkgever beperkt blijven
  • Wij bieden een quickscan ter bepaling van uw juridische positie inclusief advies over mogelijke vervolgstappen
  • Wij stellen arbeidsreglementen en -overeenkomsten, opdrachtovereenkomsten, personeelshandboeken en protocollen voor u op
  • Wij onderhandelen voor u bij geschillen of financiële regelingen of sociaal plan
  • Wij procederen voor u bij het UWV (Werkbedrijf), de overheid, ondernemingskamer of de rechter (tot in hoogste instantie)

Meer weten? 050-7620670 of info@martiniadvocaten.nl

Laat u zich door ons informeren in een persoonlijk gesprek en neem direct contact met ons op.